Guild Wars 2-Rase




Human

Oamenii și-au pierdut patria, siguranța și fosta glorie. Până și zeii lor s-au retras. Și totuși, spiritul lor rămâne nezdruncinat. Acești bravi aparători ai Krytei continuă să se lupte cu toată puterea lor.

Deși au fost una din rasele dominante din Tyria, oamenii nu s-au descurcat prea bine în ultimii ani. Regatele lor, ce se întindeau pe întregul continent, acum se află în ruină, rămânând doar Kryta. După ce pericolul Charr s-a risipit, a apărut unul și mai mortal, Elder Dragons, care a amenințat supraviețuirea rasei umane.
Originari din Cantha sau din Sudul acestei regiuni, oamenii s-au mutat spre Nord și au împins alte specii, cum ar fi The Forgotten, către obscuritate. Fiind de o putere demnă de luat în seamă, oamenii au pus stăpânire foarte rapid pe continentele nordice din Tyria si Elona. Când s-a pierdut contactul cu Cantha din cauza flotei lui Zhaitan și Elona a fost subjugată de către Palawa Joko, mărimea forțelor oamenilor s-a diminuat.
Capitala omenirii, orașul fortăreață Divinity Reach, reprezintă centrul culturii oamenilor, ultima și cea mai bună speranță. Este singurul mare oraș deținut de oameni care încă este în picioare și din acest motiv va fi păzit pană la moarte. Condus de Queen Jannh, guvernul din Kryta a trebuit să se adapteze cu acomodarea refugiaților din fostele regate ale oamenilor.
Singurul alt adăpost al oamenilor este Ebonhawke, unde rămașițele Ascalonului țin piept cu încăpățânare împotriva hoardelor de Charr.
Oamenii încă își venereaza zeii, deși aceștia au fost absenți când a fost nevoie mai mare de ei. Probabil că au făcut un pas înapoi cu scopul de a-i lăsa pe oameni ca evolueze nici o interferență din exterior, sau poate că și ei, la fel ca rasa care îi venerează, sunt în declin.

Asura


Inteligența, nu forța brută, va schimba lumea.

Asura este o rasă formată din artizani care au locuit în secret sub pământ timp de mii de ani până ce creaturile lui The Great Destroyer i-au forțat să iasă din casele lor subterane acum 250 de ani. Din acel moment, aceștia s-au adaptat vieții la suprafață și au devenit în scurt timp una din cele mai puternice rase din Tyria.
Există puține informații în legătură cu această rasă înainte ca aceștia să apară la suprafață. Inventatori și constructori, nu prea le pasă de istorie, ei aleg să-și folosească intelectul pentru a avansa fără să se uite prea mult în trecut.
Când trăiau în subteran, asura obisnuiau să interacționeze cu alte rase precum dwarves și dredge. Apariția Destroyers, creaturile lui Primordus, adânc în subteran i-au forțat pe asura să iasă la suprafață. Majoritatea și-au găsit o casă în împrejurimile ruinelor magice din Tarnished Coast, unde au învățat rapid cum să folosească aceste energii magice pentru a înainta cu cercetările.
Pe măsură ce au trecut anii, asura au reușit să-si lărgească rețeaua de portale din Tyria, dar îsi păzesc această tehnologie și încurajează folosirea ei doar în scopuri pașnice.

Charr

Charr au fost făuriți în creuzetul războiului. Numai asta știu. Războiul îi definește, la fel și dorința lor de a pune stăpânire pe orice. Cei slabi și proști nu au loc printre Charr. Victoria este tot ce contează și trebuie obținută în orice fel și cu orice cost.

Charr reprezintă o rasă de creaturi feline mari și brutale, care ocupă o mare parte din Tyria de Est. Au renunțat la toți zeii, proclamându-i ca fiind falși, iar acum văd viața, de la magie la luptă dintr-un punct de vedere cinic. Cultura lor s-a dezvoltat bazându-se pe armată, ei fiind crescuți încă de la naștere pentru a fi luptători.
În 1072, titanii au invadat Tyria dar au fost măcelariți de către Charr în timpul Flameseeker Prophecies. Acest lucru a pornit o rebeliune împotriva Flame Legion și a castei Shamanilor, condusă de Pyre Fierceshot. Disperată, casta Shamanilor s-a aliat cu Destroyers, pe care îi considerau ca fiind zei. Revoluția a adus dorința de a nu mai venera zei printre charii care făceau parte din Flame Legion.
După patruzeci de ani din momentul declinului zeilor, adevărata rebeliune împotriva Shamanilor a început. Conflictul aflându-se într-un impas, casta Shamanilor a reușit să se mențină pe poziție. Asta până ce Kalla Scorchrazor a adus femele Charr în luptă ce au fost antrenate în secret timp de generații. Cu aceste noi forțe, casta Shamanilor nu a avut nici o șansă de supraviețuire și s-au predat pe Plains of Golghein pentru a nu fi anihilați definitiv.
După ce casta Shamanilor a fost înfrântă, Flame Legion a fost redenumită în Gold Legion din bătaie de joc, iar datorită Kallei, femelele Charr și-au recaștigat locul pe câmpul de bătălie. Uniți în sfârșit, Charr au cucerit majoritatea teritoriului Est de Shiverpeaks: tot în afară de Ascalon și de fortăreața oamenilor, Ebonhawke. Au introdus noi tehnologii de război, precum mașinăriile de asediu și armele de foc, tehnologii ce se vor dovedi esențiale în lupta viitoare împotriva Elder Dragons.

Norn

Dacă ești destul de îndrăzneț, legenda ta va dăinui pentru totdeauna.

Norn sunt o rasă de luptători nordici care au o înălțime de 3 metri și care trăiesc în prezent în anumite părți din Kryta și în fortăreața abandonată a Dwarfilor din Shiverpeak Mountains. Fiind individualiști, Norn trăiesc pentru a vâna, așa că abilitatea lor de a urmări, de a rămane ascunși și de a omorî îi fac niște aliați foarte valoroși în orice situație primejdioasă. Cea mai mare grupare de Norn pe care o poți găsi este împrejurul locurilor unde se face negoț, ei adunându-se în grupuri pentru a fi uniți în lupta cu un adversar mai redutabil.
Se speculează că rasa Norn se trage dintr-un grup de vânători Kodan. În timpul The Great Storm, acest grup de Kodan și-a părăsit triburile și s-au dus spre Sud pentru a găsi mâncare iar de atunci nu au mai fost văziți niciodată. Savanții speculează ca acești vânători și-au pierdut calea și în acest fel au devenit Norn.
Deși pentru o scurtă perioadă Norn au fost uniți, în anii de după căderea lui The Great Destroyer, aceștia s-au întors la stilul lor de viață nordic. Un secol mai târziu, dragonul adormit din Drakkar Lake, Jormag, s-a trezit și a adunat o armată de creaturi de gheață și zăpadă pe care să-i comande. Deși erau o rasă de o putere incredibilă, Norn s-au luptat individual și astfel nu au putut face față creaturilor lui Jormag. Armata lui i-a împins pe Norn spre Sud în munții abandonați de Dwarves, unde au intrat în contact cu Dredge.

Sylvari

Răul amenință Tyria, dar Visul nostru ne va ghida prin întuneric… spre zori.

Sylvari sunt o rasă tânără, iscoditoare de humanoizi botanici care s-au născut din Pale Tree în Arbor Bay. Acest copac a fost plantat de Ronan și crescut de Ventari, amandoi încercând să scade de violența ce a înghițit Tyria.
Ronan, un soldat de-al oamenilor, a găsit o sămanță de mărimea unui pumn într-o cavernă. Când s-a întors spre casă, a descoperit că aceasta fusese distrusă de Mursaat. A plantat această sămanță pe mormintele părinților săi și a jurat să nu mai lupte niciodată. Ronan s-a împrietenit cu centaurii Ventari iar împreună au construit un refugiu în apropierea copacului ce se afla în creștere pentru cei ce căutau pace și adăpost.
Pe măsură ce The Pale Tree creștea, războiul dintre centauri și locuitorii Krytei devenea din ce în ce mai brutal și astfel avanpostul Ventari s-a micșorat. Înainte să moară în 1180, Ventari au gravat lecțiile din timpul vieții lui pe o tabletă pe care au pus-o la baza copacului în speranța ca unii călători să le citească.
Dupa o sută de ani, fructe de aur s-au format pentru prima dată la baza acestui copac. În 1302, acestea s-au deschis dând naștere primilor Sylvari. Tableta de la baza copacului și Visul Visurilor îi ghidează pe Sylvari, care sunt imprimați cu moralitatea și etica Ventari și cu curajul lui Ronan.





No comments:

Post a Comment