Guild Wars 2-Profesii


Profesii

Spre deosebire de Guild Wars, in Guild Wars 2 nu mai există clase secundare, iar un caracter nu-și va putea schimba profesia odată ce a fost creat.
Se cunosc toate cele 8 profesii anunțate, iar împărțirea lor se face în 3 categorii, în funcție de nivelul de apărare de care beneficiază:
  • 3 scholars (light armor)
  • 3 adventurers (medium armor)
  • 2 soldiers (heavy armor)

1. Elementalist (scholar)

“Foc, Aer, Pamant, Apa. Pot distruge cu oricare”
 Elementalistul este vrajitorul care se foloseste de cele 4 elemente pentru a-si invinge inamicii.
In loc sa schimbe setul de arme, elementalistul isi schimba acordarea (attunement) fata de foc, aer, pamant sau apa pentru a-si combate inamicii mai bine. Automat acordarea cu oricare element ii va da acestuia bonusuri.
Cu foc, elementalistul poate ataca o multime de inamici, dand foc pamantului sau provocand o ploaie de meteoriti. Pe langa vrajile puternice pe care i le pune la dispozitie, orice inamic care il atinge este incendiat pe loc.
Cu aer el se poate concentra asupra unei singure tinte avand foarte multa putere. In acelasi timp, toti inamicii din jurul lui vor fi loviti de electricitate.
Aprenunta la putere pentru abilitatea de a controla mobilitatea oponentilor. In acelasi timp aliatii elementalistului sunt vindecati.
Ei mai folosesc vraji speciale numite:
  1. Glyphs - acestea sunt vraji care afecteaza energia si puterea elementalistului .
  2. Signets - ele aduc benefici de lunga durata.
  3. Conjure Spells - elementalistul le foloseste pentru a creea diverse obiecte care le-ar putea folosi in lupta.
  4. Area Spells – cu aceste vraji el poate provoca pagube pe zona mare.

Mecanici

Acordare (attunements): acordarile  sunt reprezentate de 4 skill-uri localizate  deasupra celor normale. Cand elementalistul schimba acordarea primele 5 skill-uri se schimba.

  • Sceptru (Main hand) – este bun pentru lupta apropiata.
  • Dagger (Main hand) – este rapid si util pentru vraji de raza medie.
  • Staff (Two-handed) – este buna pentru vraji de distanta mare.
  • Dagger (Off hand) – este  folositor in vraji puternice de distanta medie.
  • Focus (Off hand) – este util de la distanta mica.

2. Warrior (soldier)

“Sabie sau maciuca? Pusca sau Greatsword? Stii ce, toate-s bune.”
Warriorul este un maestru in arme care se foloseste de viteza, putere, rezistenta si o armura durabila ca sa supravietuiasca in batalie. El ramane in batalie dand lovitura dupa lovitura, timp in care isi strange adrenalina pentru atacuri ofensive puternice.
Adrenalina il face pe warrior mai puternic, crescandu-i puterea cu fiecare atac.
Multitudinea armelor face ca stilul de lupta a warrior-lui sa fie costumizabil fiecarui jucator.
Un warrior cu sabie este rapid si mobil.
Warrior-ul cu o secure strange repede adrenalina si da atacuri ucigatoare.
Un warrior cu ciocan isi doboara inamicii la pamant.
Un warrior cu maciuca isi intrerupe inamici cu lovituri surprinzatoare.
Greatsword-ul este folosit in atacuri de zona.
Arcul este folosit in atacuri de la mare distanta.
Pusca este folosita in prinderea tintelor.
Warrior-ul mai are skill-uri speciale:
  1. Stance - aceastea sunt skill-uri care iti dau un bonus avand ca si cost pierderea energiei intr-un anumit timp.
  2. Chains – aceastea sunt combinati de skill-uri consecutive pe aceiasi tinta.
  3. Banners – ele sunt buff-uri, de zona, care au efect asupra lui si a alliatilor.   
  4. Shouts – acestea sunt buff-uri pentru alliati si debuff-uri pentru inamici.
Mecanici
Warrior-ul poate folosi 9 arme si le poate combina in 19 feluri diferite.
  • Main hand: sabie, maciuca si secure.
  • Off hand: scut, corn de razboi, sabie,maciuca,secure.
  • Two-handed: greatsword, ciocan, arc, pusca.
Adrenalina
Warrior-ul incepe batalia fara adrenalina dar pe parcursul bataliei, in timp ce se lupta, adrenalina creste permitandu-i acestuia sa foloseasca atacuri puternice.

3. Ranger (adventurer)

“Caine bun, tine-i la distanta sa trag in ei”
Ranger-ul este foarte efcienta la distanta.El are un animal loial care il ajuta in batalie.Armura, viata si atacul animalului sunt influentate de level-ul acestuia care creste cu timpul.
Ranger-ul are si skill-uri speciale:
  1. Capcane – capcanele pot fi amplasate in anumite locatii si sunt activate cand cineva calca in ele.
  2. Spirite – sunt anumite spirite pe care ranger-ul le invoca pentru support pentru el si alliati.
Mecanici
De obicei ranger-ul foloseste arcuri dar acesta poate folosi si sabii.
  • Main hand: sabie, secure.
  • Off hand: secure, dagger, corn de lupta, torta.
  • Two-handed: greatsword, longbow, shortbow.
Animalul ranger-ului va avea 3 moduri agresiv cand va ataca tot ce vede, defensiv cand va ataca doar inamicii car ataca ranger-ul si pasiv cand nu ataca nimica.

4. Necromancer (scholar)

“Cel mai bun lucru la minioni este faptul ca nu supravituiesc atat de mult cat sa miroase.”
Necromancer-ul este un practicant al magiei negre care reanimeaza morti si controleaza puterea sufletelor. Multe din vrajile necromancer-ului se bazeaza pe viata lui.
Necromancer-ul are un set unic de skill-uri:
  1. Wells – sunt vraji de zona persistente care permit support-ul aliatilor.
  2. Minioni – necromancer-ul are abilitate de a reinvia morti sub controlul sau ajutandu-l in lupta. Uni minioni isi vindeca stapanii in timpul luptei.
  3.   Marks – sunt vraji care afecteaza o zona de pamant provocand pagube inamicilor de pe acea zona.Mark-urile se activeaza dupa un timp dar necromancer-ul le poate activa cand doreste.
Mecanici
  • Main hand: dagger, secure, sceptru.
  • Off hand: dagger, corn de lupta, focus.
  • Two-hand: staff
Life Force este o energie speciala care cand ajunge la un anumit nivel necromancerul poate activa Death Shroud.
Death Shroud este abilitatea speciala a necromancer-ului care ii permite acestuia, in loc sa fie doborat, sa ia forma unui spectru foarte puternic.

5. Guardian (soldier)

“Te pazesc eu.Lasa-i sa treaca de MINE primul!”
Gardianul este un luptator devotat care se foloseste de virtutile sale pentru a-si invinge inamicii si a-si proteja alliatii. El are benefici pasive la care poate renunta dandu-le aliatilor. Asta ii face foarte utili in lupta.
Gardienii au trei virtuti. Dreptatea ii da abilitatea de a-si incendia inamicii. Cu Curaj gardianul poate rezista pana si la cele mai puternice lovituri. Prin Resolve gardianul isi regenereza pasiv viata.
Si gardianul au un numar de skill speciale:
  1. Spirit Weapons – gardianul poate chema spirit weapons ca sa il ajute in batalie.
  2. Simboluri – el poate pune simboluri pe pamant care vor da benefici aliatilor si pagube inamicilor.
  3. Aegis – gardienii sunt adepti in Aegis care il pot folosi pentru a bloca urmatoarele atcuri. Ei au acces la Aegis prin Curaj.
Mecanici
  • Main hand: maciuca, sceptru, sabie.
  • Off hand: focus, scut , torta.
  • Two-handed: greatsword, staff, ciocan
Virtutile
Gardianul are 3 virtuti speciale care ii dau bonusuri pasive.El poate renuta la bonusurile pe care acetea i le dau, dand aceste bonusuri alliatilor.
Curaj - la fiecare 30 de secunde primesti aegis care blocheaza urmatorul atac. Poti sa dai in continuare Aegis pe aliati dar facand acesta Curajul nu mai poate fi folosi 120 de secunde.
Dreptate – la al 5-lea atac tinta este incendiata.Folosind acest lucru pe aliati urmatorul atac al tuturor alliatilor va incendia inamicii. Dupa aceasta Dreptate nu mai poate fi folosit 30 de secunde.
Resolve – ii da gardianului regenerare a vietii pasive.Aplicata pe aliati Resolve va da regenerare tuturor aliatilor dupa care nu mai poate fi folosita 120 de secunde.

6. Thief (adventurer)

“Imi pare, rau asta ti-a apartinut tie?”
Un maestru in stealth si surpriza, thief-ul este mortal in lupta unu la unu mai ales cand isi prinde inamicii neatenti. Ei compenseaza armura lor slaba cu viteza si mobilitate mare. Pot sa mearga prin umbre si sa fure lucruri de la inamicii lor si sa le foloseasca impotriva lor.
In timp ce restul profesilor se bazeaza pe reincarcarea skill-urilor, thief-ul are Initiative. Thief-ul are maxim 10 pucte de Initiave si primeste la fiecare secunda unul. Skill-urile lui costa Initiative dar nu au timp de reincarcare ceea ce ii lasa thief-ului optiunile deschise tot timpul. Thiefs se folosesc de Steal ca sa primeasca arme din mediul inconjurator care pot fi folosite dup aceea impotriva inamicilor.
Thiefs au skill-uri speciale:
  1. Stealth – in acest mod thief-ul devine invizibil jucatorilor inamici si ignora agro-ul. Cand sunt in stealth ei pot sa fie loviti, ceea ce ii va arata unde sunt pentru un scurt moment.
  2. Shadow Stepping – aceasta abilitate le da puterea de a disparea dintr-o locatie, aparand imediat in alta.
  3. Traps – sunt capcane care thief-ul poate sa le puna ca sa creeze ambuscade.
Mecanici
  • Main hand: sabie, pistol, dagger.
  • Off hand: dagger si pistol.
  • Two-handed: shortbow.
Dual Skill sunt skill-uri speciale care depind de armele pe care le folosesti cand schimbi setul de arme se schimba si Dual Skill-ul. Exceptie, shortbow nu are dual skill.

7. Engineer (adventurer)

“Ti-as explica dar o demonstratie ar fi mai utila.”
Maestrul in inginerie, inginerul se joaca cu bombe, accesori, elixire si pusti. Ca si elementalisti inginerii folosesc un singur set odata dar compenseaza prin skill-uri.
Weapon Kits – sunt skill-uri care echipeaza arme speciale.
Backpack Kits – sunt skill-uri care le inlocuiesc pe cele obisnuite.
Turrets –  inginerul poate construi “alliati imobili” care il pot ajuta sa apere anumite zone. El mai are si obtiunea de-a activa atacul lor cel mai puternic. Inginerul poate muta turetele. Numai una poate exista odata.
Tool Belt – este o bara de skill-uri speciale in plus fata de skill-urile obisnuite.
Mecanici
Weapons
  • Main hand: pistol.
  • Off hand: pistol, scut.
  • Two-handed: pusca.
Backpack Kits
  • Tool kit
  • Grenade kit
  • Bomb kit
  • Mine kit
  • Med kit
Weapon Kits
  • Flamethrower
  • Elixir Gun
Turrets
  • Rifle Turret
  • Thumper Turret
  • Net Turret
  • Flame Turret
  • Healing Turret

8. Mesmer (scholar)

“Când voi fi terminat cu tine, nu vei mai avea încredere în propria ta minte.”
Mesmerii sunt dueliști magici care se bazează pe abilitatea lor de a-și decepționa inamicul.
Mesmerii nu dețin puterea brută a unui Warrrior sau abilitatea de a-și devasta inamicul de la distanță precum un Ranger; în schimb, ei vin cu un cocktail puternic de iluzii, condiții și puteri dăunătoare himerice menite de a realiza un puzzle mortal pentru inamic.
Mecanici
Iluzii
  • Clone – clonele reprezintă iluzii care arată exact precum creatorul lor și dispun de niște funcționalități de bază. Clonele au viață mică și nu produc pagube mari.
  • Fantasme – fantasmele sunt iluzii care arată precum creatorul lor dar au nume proprii și poartă arme iluzorii care arată și se comportă diferit. Fantasmele sunt mai puternice decât clonele, acestea au viața mai mare și produc pagube mai mari.
Mantre – mantrele reprezintă o categorie de abilități care au 2 faze. Mesmerul prima dată activează o mantră după un timp îndelungat de invocare și astfel înlocuiește mantra cu o abilitate specială. Acestea sunt puternice deoarece pot fi încărcate înaintea unei lupte iar apoi folosite în timp ce se utilizează o altă abilitate, fără a o întrerupe.
Confuzie (condiție)
Mesmerul introduce o nouă condiție numită confuzie. Inamicul care suferă de confuzie este rănit de fiecare dată cand activează o abilitate. Această condiție devine mai puternică cu cât este mai intensă și prin urmare, un inamic care este mai confuz va fi mai grav rănit.

Fragmentare

Mesmerul deține o abilitate specială cu care-și poate sparge iluziile. Fragmentarea va distruge toate iluziile și va creea un efect secundar. Există patru abilități de fragmentare:
  • Mind Wrack—Distruge iluziile și rănește toți inamicii apropiați.
  • Cry of Frustration—Distruge iluziile și produce confuzie la toți inamicii apropiați.
  • Diversion—Distruge iluziile și amețește toți inamicii apropiați.
  • Reflection—Distruge iluziile și creează o barieră în jurul mesmerului care reflectă proiectile inamice.

Arme

  • Main Hand: Sword, Scepter
  • Off Hand: Focus, Pistol, Sword, Torch
  • Two-Handed: Staff, Greatsword

No comments:

Post a Comment